Online Support

Az Online Support segítségével Ön könnyen és gyorsan jelezheti a Roche készülékeivel kapcsolatos problémákat, és ezen a felületen fordulhat hozzánk egyéb megkeresés vagy érdeklődés esetén is.

Az Online Supporton keresztül a nap 24 órájában és hétvégén is adhat fel esetet. A bejelentett problémák rögzítésre kerülnek a Digitális naplóban, és kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot. Az információátadás egyszerűbb lehet a reszort- és műszakváltások között, mert a Digitális naplóban rögzített esetek bármikor hozzáférhetőek. A Digitális napló másik előnye, hogy az ott tárolt adatok felhasználhatóak a minőségbiztosítási folyamat támogatásához.

Töltse le az Online Support applikációt vagy használja szolgáltatásunkat aoldalon keresztül. A belépéshez navify Portal profil és előzetes regisztráció szükséges.

Amennyiben Ön még nem rendelkezik ezekkel a jogosultságokkal, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ae-mail-címen vagy érdeklődjön Roche kapcsolattartójánál.

Növelje működési hatékonyságát

Javasoljuk, hogy töltse le mobilkészülékére vagy tabletjére az Online Support applikációt avagy az, így a Roche készülékein található QR kód beolvasásával felgyorsíthatja telephelyének és készülékének beazonosítását, majd elküldheti az eset rövid leírását fényképek kíséretében. Kollégáink legkésőbb a következő munkanapon megkezdik a probléma kivizsgálását, és kapcsolatba lépnek Önnel.

Naprakész Digitális napló

Többé nincs szükség az esetek időigényes, papír alapú rögzítésére. Az Online Support segítségével bejelentéseit egy Digitális naplóban tároljuk, ahol a problémával kapcsolatos minden információ elérhető és visszakereshető lesz. Az Ön naprakész Digitális naplójában található adatok exportálhatóak, így minőségbiztosítási folyamat támogatásához könnyen felhasználhatóak. A Digitális napló rögzít minden, az adott készülékkel kapcsolatos esetet - legyen szó javításról, karbantartásról, installációról vagy IT jellegű beavatkozásról, például szoftverfrissítésről.

Bármely napszakban elérhető, frissülő esetnapló

Digitális naplója mindig frissül az aktuális bejelentéssel, a hozzá kapcsolódó állapotváltozásokkal és az eset státuszával. Ennek köszönhetően az adatok mindig frissek, az információátadás pedig gördülékeny lehet a kollégák között. A készülékkel dolgozók nyomon tudják követni, hogy megtörtént-e a hibabejelentés, érkezett-e megoldási javaslat, és mi volt a probléma oka.

Letöltöm a Kézikönyvet
Elérhetőség megtekintéseVisszahíváskérés